statystyki

Zniesławieni publikacjami w internecie powinni się bronić

autor: Urszula Lawina16.11.2015, 09:38; Aktualizacja: 16.11.2015, 09:53
kobieta-komputer

Walkę z internetowymi publikacjami najlepiej prowadzić za pośrednictwem prawnikaźródło: ShutterStock

Pani Katarzyna zajmuje wysokie stanowisko w jednej z wiodących firm na rynku. Podczas wakacyjnej imprezy ktoś ją sfotografował, gdy była pod wpływem alkoholu i w niekompletnym stroju. Następnie zdjęcie pojawiło się na stronie internetowej popularnego pisma kobiecego, opatrzone kąśliwym komentarzem. Jak powinna zareagować pani Katarzyna?

Zdecydowanie, bo jakkolwiek media publikują teraz chętnie celebrytów w nawet najintymniejszych sytuacjach, to nie jest to zgodne z prawem. Pani Katarzyna przede wszystkim powinna skontaktować się najpierw ze swoim prawnikiem.

Z wielu względów wskazane jest, aby to był prawnik z jej firmy. Dlaczego? Bo po tak dyskredytującej publikacji jej wizerunek został poważnie nadszarpnięty.

Własna inicjatywa, czyli zasięgnięcie porady u firmowego prawnika, będzie działać na plus, pokaże, że zależy jej na wyjaśnieniu tej krępującej sytuacji. Oddanie sprawy w ręce fachowca oznacza też, że pani Katarzyna nie będzie się z nią borykać sama, a redakcja może być bardziej skłonna do polubownego rozwiązania.


Pozostało 57% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane