Wpis i wykreślenie z księgi wieczystej. Krok po kroku

autor: Hubert Rabiega13.03.2016, 16:00; Aktualizacja: 15.03.2016, 13:53
dokumenty, urząd, archiwum

Wpis do księgi wieczystej dokonuje się na formularzu KW-WPISźródło: ShutterStock

O wpis lub wykreślenie z księgi wieczystej należy wnioskować na formularzu KW-WPIS, który składa się w wydziale ksiąg wieczystych sądu rejonowego. Opłata wynosi 200 zł za wpis i 100 zł za wykreślenie

Reklama


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Reklama


Źródło:gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • Marek(2017-03-21 11:10) Zgłoś naruszenie 00

    Jeżeli służebność dotyczy dwóch właścicieli, a co za tym idzie także dwóch oddzielnych ksiąg wieczystych i dwóch działek przez które służebność ma przebiegać to opłata za wpis do ksiąg wieczystych będzie wynosić 200 za jeden wniosek czy 400 zł ze względu na to, że dotyczy to dwóch oddzielnych ksiąg?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama