statystyki

Kupujący może się rozmyślić i zwrócić towar, ale robi to na własny koszt

autor: Małgorzata Kryszkiewicz02.03.2014, 13:00; Aktualizacja: 03.03.2014, 11:04
Krzysztof Bąk, radca prawny w kancelarii Nowakowski i Wspólnicy.

Krzysztof Bąk, radca prawny w kancelarii Nowakowski i Wspólnicy.źródło: Materiały Prasowe
autor zdjęcia: mat prasowe

Przedsiębiorca nie powinien być zawsze obciążany dodatkowymi kosztami, w tym zwrotu przesyłki. Pod warunkiem jednak, że prawidłowo wykonał umowę, a to klient odstąpił od niej bez powodu.

TEZA


Pozostało 96% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane