« Powrót do artykułu

Niełatwo ustalić, dlaczego nie można było przesłać e-oferty

To przedsiębiorca musi udowodnić, że nie mógł dostarczyć oferty z powodu wadliwego działania platformy zakupowej. Sam zrzut ekranu z komunikatem błędu to za mało – uznała Krajowa Izba Odwoławcza.

Prawo

żródło: ShutterStock

Istotne w tej sprawie było też to, że konkurencyjnej firmie udało się złożyć ofertę 19 grudnia, a więc w czasie, kiedy platforma miała nie działać prawidłowo.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • Kpiarz (2019-01-25 07:49) Zgłoś naruszenie 00

    A na dodatek złożyć zaświadczenie że nie jest wielbłądem, oraz że nie zalega z podatkiem Vat w Gwatemali......... 😁

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!