statystyki

Kontrola UZP potwierdziła: Były nieprawidłowości w przetargu GITD

autor: Sławomir Wikariak13.01.2016, 07:28; Aktualizacja: 13.01.2016, 08:50
pieniądze-finanse-budżet

UZP, który niedawno zakończył kontrolę tego przetargu, nie miał wątpliwości, że wymagania były nadmierneźródło: ShutterStock

Kontrola Urzędu Zamówień Publicznych potwierdziła nieprawidłowości w przetargu Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego, które przed miesiącami opisał DGP.

Chodzi o przetarg na realizację studium wykonalności i koncepcji budowy Krajowego Rejestru Elektronicznego Przedsiębiorców Transportu Drogowego. W marcu 2015 r. opisaliśmy nadzwyczaj wyśrubowane wymagania, które postawił GITD. Firmy, chcąc ubiegać się o to zamówienie, musiały w ciągu ostatnich trzech lat zrealizować co najmniej 15 projektów systemów informatycznych o wartości minimum 150 tys. zł oraz 15 projektów doradczych polegających na przygotowaniu wniosku o dofinansowanie na kwotę co najmniej 40 tys. zł. Po przesłaniu przez nas pytań zamawiający nieco ograniczył swe warunki, poprzestając na 10 projektach jednego i 10 drugiego typu.


Pozostało 74% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane