statystyki

Zniesławieni publikacjami w internecie powinni się bronić

autor: Urszula Lawina16.11.2015, 09:38; Aktualizacja: 16.11.2015, 09:53
kobieta-komputer

Walkę z internetowymi publikacjami najlepiej prowadzić za pośrednictwem prawnikaźródło: ShutterStock

Pani Katarzyna zajmuje wysokie stanowisko w jednej z wiodących firm na rynku. Podczas wakacyjnej imprezy ktoś ją sfotografował, gdy była pod wpływem alkoholu i w niekompletnym stroju. Następnie zdjęcie pojawiło się na stronie internetowej popularnego pisma kobiecego, opatrzone kąśliwym komentarzem. Jak powinna zareagować pani Katarzyna?

Reklama


Reklama


Zdecydowanie, bo jakkolwiek media publikują teraz chętnie celebrytów w nawet najintymniejszych sytuacjach, to nie jest to zgodne z prawem. Pani Katarzyna przede wszystkim powinna skontaktować się najpierw ze swoim prawnikiem.

Z wielu względów wskazane jest, aby to był prawnik z jej firmy. Dlaczego? Bo po tak dyskredytującej publikacji jej wizerunek został poważnie nadszarpnięty.

Własna inicjatywa, czyli zasięgnięcie porady u firmowego prawnika, będzie działać na plus, pokaże, że zależy jej na wyjaśnieniu tej krępującej sytuacji. Oddanie sprawy w ręce fachowca oznacza też, że pani Katarzyna nie będzie się z nią borykać sama, a redakcja może być bardziej skłonna do polubownego rozwiązania.


Pozostało jeszcze 57% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 89,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama