statystyki

Polityka budowania własnej marki

autor: Emilia Świętochowska17.04.2015, 09:19; Aktualizacja: 17.04.2015, 09:37
prawo autorskie

Niestety, polityczna przeszłość może równie dobrze pomagać w przyciąganiu lukratywnych zleceń, co wabić wszelkiej maści życiowych awanturników, furiatów i roszczeniowców.źródło: ShutterStock

Adwokaci i radcowie, których ścieżki kariery zahaczyły o ul. Wiejską bądź rządowe gmachy, są ostrożni w formułowaniu tezy, iż taki rodzaj aktywności prawnika działa jak magnes na klientów. W ich opinii bywa wręcz odwrotnie

Reklama


Reklama


Początek 2014 r., jedno z tradycyjnych noworocznych spotkań śmietanki palestry przy symbolicznej lampce szampana. Jak co roku wśród zaproszonych osób przewijają się najważniejsze prawnicze twarze polskiej polityki. U wejścia do zatłoczonej sali w pewnym momencie zjawia się charakterystyczna, postawna sylwetka mec. Romana Giertycha. Niektórzy adwokaci urywając niemal w połowie zdania, pospiesznie żegnają swoich rozmówców i tłumnie ruszają na przywitanie nowo przybyłego gościa. – Miałem wrażenie, jakby za chwilę miały rozlec się brawa. Nie widziałem jeszcze, żeby ktoś inny w adwokaturze spotkał się z takim traktowaniem – wspomina jeden z uczestników tamtego wieczoru.


Pozostało jeszcze 94% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 89,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama