« Powrót do artykułu

Znaki towarowe idą w świat

Krajowe firmy mają już świadomość wartości swoich marek. Dlatego planując ekspansję za granicą, zabezpieczają swoje interesy. W 2015 r. do Unijnego Urzędu ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) napłynęło prawie 90 tys. wniosków o objęcie ochroną znaku towarowego, z których 3665 pochodziło z Polski – wynika z najnowszych danych Eurostatu.

znak towarowy

żródło: ShutterStock

Dzięki marce można dostać większą marżę i zbudować pozycję

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!