« Powrót do artykułu

Pozycjonowanie strony kancelarii to delikt dyscyplinarny

Korzystanie z usługi Google AdWords w celu poprawienia wyniku strony własnej kancelarii adwokackiej stanowi formę niedozwolonej reklamy i tym samym narusza zasady etyczne adwokatury – uznała Izba Dyscyplinarna Sądu Najwyższego.

adwokat 2

żródło: ShutterStock

Sądy obu instancji orzekły zdaniem Izby Dyscyplinarnej prawidłowo, a wina adwokata jest ewidentna

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (2)

  • Pola(2019-11-21 10:12) Zgłoś naruszenie 85

    usługi prawne to usługi jak kazde inne, nie powinno być żadnych zakazów

    Odpowiedz
  • grolec(2019-11-21 12:40) Zgłoś naruszenie 83

    a czy prowadzenie profilu np. kancelarii notarialnej na FACEBOOKU to reklama, czy nie ? Bo jak się przyjrzy aktywności internetowej kancelarii notarialnej KNUPLERZ z Krakowa, to można nabrać wątpliwości, czy nie jest to ukryta reklama

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!