« Powrót do artykułu

Konkurent używa nazwy firmy w reklamie AdWords? Można temu przeciwdziałać

Przedsiębiorca ma narzędzia, by zablokować działania tego, kto wykorzystał jego markę w celu poprawy swojej pozycji w wyszukiwarce.

internet

żródło: ShutterStock

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, czy działania Booking.com lub innego rodzaju konkurencji, poza ewentualnym naruszeniem prawa ochronnego znaku towarowego, nie naruszają również zasad uczciwej konkurencji.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • Salvadore(2019-03-20 23:02) Zgłoś naruszenie 00

    Ale tu się mylicie, w 95% to nie konkurencja używa nazwy danej firmy lecz PAZERNE GOOGLE ADS, a robi to po bliskoznacznych słowach kluczowych i zawartością stron! To Google łamie prawo

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!