Linie lotnicze zapłacą pasażerom za usterki

autor: Małgorzata Kryszkiewicz29.08.2015, 08:30
Linie lotnicze zapłacą pasażerom za usterki

Linie lotnicze zapłacą pasażerom za usterkiźródło: ShutterStock

Rozwiązanie problemu technicznego w samolocie nie może być uznane za nadzwyczajną okoliczność. Jest to typowy element normalnego wykonywania działalności przewoźnika lotniczego

TEZA Sytuacja wycieku może zdarzyć się w każdym pojeździe mechanicznym i nie jest to postrzegane jako zdarzenie nadzwyczajne. Nie ma powodów, aby w inny sposób kwalifikować wyciek w samolocie.


Pozostało jeszcze 93% treści

2 dostępy do wydania cyfrowego DGP w cenie
9,80 zł Za pierwszy miesiąc.
Oferta autoodnawialna
PRENUMERATA 2020
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane