statystyki

Przedsiębiorca powinien przewidzieć nawet nieroztropne zachowania klientów

autor: Joanna Kowalska28.11.2014, 18:00
Sprawa dotyczyła mężczyzny, który korzystając z atrakcji wodnego parku, chciał skrócić sobie drogę do leżaków

Sprawa dotyczyła mężczyzny, który korzystając z atrakcji wodnego parku, chciał skrócić sobie drogę do leżakówźródło: ShutterStock

Za urazy wywołane nieprzemyślanym i nieostrożnym korzystaniem z infrastruktury aquaparku należy się odszkodowanie – orzekł Sąd Okręgowy w Radomiu. Zasądzając na rzecz powoda 2,5 tys. zł zadośćuczynienia, uchylił wyrok I instancji, który roszczenie oddalił.

Sprawa dotyczyła mężczyzny, który korzystając z atrakcji wodnego parku, chciał skrócić sobie drogę do leżaków. Zdecydował się zatem przejść między lądowiskami zjeżdżalni wodnych. Gdy wszedł na ich osłonę, ta złamała się pod jego ciężarem, a on sam wpadł jedną nogą w przestrzeń znajdującą się pod plastikiem. Udało mu się wydostać o własnych siłach, ale w wyniku wypadku doznał urazu kostki i podudzia z obrzękiem, licznych otarć i zasinień.


Pozostało 73% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane