Utrata dowodu osobistego. Jak postępować?

autor: Maciej Suchorabski02.09.2014, 07:28; Aktualizacja: 02.09.2014, 10:11
dowód zabezpieczenie 4

W sytuacji, gdy odnajdziemy dowód po zgłoszeniu jego utraty, należy przekazać go organowi który wydał dokumentźródło: Materiały Prasowe

By uniknąć nieprzyjemnych konsekwencji, natychmiast po zgubieniu lub kradzieży dowodu osobistego powinniśmy zgłosić ten fakt we właściwym urzędzie gminy lub jednostce konsularnej. Informację o utracie dokumentu warto przekazać również do banku, w którym posiadamy konto.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (5)

  • Jaśka(2018-09-10 22:50) Zgłoś naruszenie 01

    Zgłosić trzeba, to fakt. Ale warto też mieć pakiet ochronny, który uniemożliwiłby komuś wzięcie np kredytu na nasz zagubiony dowód. Ostatnio sporo takich sytuacji.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • pepe(2014-09-04 12:58) Zgłoś naruszenie 01

    Gadanie.
    Olac policje - i tak nic to nie da - bo nie robia wszystkiego co powinni i szkoda czasu
    Najpierw zglosic w banku - upewnic sie ze zastrzezenie bank zrobi w bazie miedzybankowej a nie jakiejs wlasnej
    Pojsc do urzedu po nowy

    Odpowiedz
  • Michał(2014-09-03 08:19) Zgłoś naruszenie 21

    Nie trzeba zgłaszać do banku w którym mamy konto. Można to zrobić w jakimkolwiek banku. Ma on obowiązek zgłosić taką informację do rejestru.

    Odpowiedz
  • sfsf(2014-09-02 12:24) Zgłoś naruszenie 02

    W banku niestety nic to nie znaczy. Za zastrzeżenie rządają pieniędzy. Olać taką usługę.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane