statystyki

Dariusz „Tiger” Michalczewski kontra producent napojów energetycznych. SN rozstrzygnie, czy przydomek jest chronionym dobrem osobistym

autor: Michał Culepa13.10.2020, 07:57; Aktualizacja: 13.10.2020, 08:30
 Dariusz "Tiger" Michalczewski

Dariusz "Tiger" Michalczewskiźródło: PAP Archiwum
autor zdjęcia: Darek Delmanowicz

Toczący się od ponad 10 lat spór między Dariuszem „Tigerem” Michalczewskim a firmą Food-Care dotyczący kwestii odszkodowania za naruszenie dóbr osobistych polegających na wykorzystaniu bezprawnym w kampaniach reklamowych i na produktach przydomka znanego boksera zmierza ku końcowi.

Sprawa zaczęła się jeszcze w 2010 r., kiedy to bokser wycofał się ze współpracy z firmą produkującą znane na rynku napoje energetyczne, sygnowane przydomkiem sportowca.

Przez okres około roku po rozwiązaniu umowy promocyjnej pomiędzy Michalczewskim a Food-Care firma nadal oferowała napoje energetyczne pod marką Tiger. I z tego tytułu sportowiec zażądał od spółki zapłaty ponad 21 mln zł tytułem odszkodowania za bezprawne wykorzystanie jego przydomka do celów komercyjnych.


Pozostało 79% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (3)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane