Powstanie rejestr adresów dla administracji publicznej

autor: Piotr Szymaniak13.08.2019, 18:00
Ministerstwo Cyfryzacji stworzy Rejestr Danych Kontaktowych, w którym będą gromadzone takie informacje jak adres e-mail, numer telefonu, a w przyszłości również elektroniczny adres do doręczeń.

Ministerstwo Cyfryzacji stworzy Rejestr Danych Kontaktowych, w którym będą gromadzone takie informacje jak adres e-mail, numer telefonu, a w przyszłości również elektroniczny adres do doręczeń.źródło: ShutterStock

Ministerstwo Cyfryzacji stworzy Rejestr Danych Kontaktowych, w którym będą gromadzone takie informacje jak adres e-mail, numer telefonu, a w przyszłości również elektroniczny adres do doręczeń.

Wszystko po to, by ułatwić i przyspieszyć załatwianie spraw w urzędach administracji publicznej.

Wdrożenie rejestru – co przewiduje projekt nowelizacji ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, który ma dziś przyjąć Rada Ministrów – umożliwi kontakt z obywatelem w każdej sytuacji, gdy jakiś organ będzie chciał usunąć powstałe wątpliwości. Przekazanie danych do rejestru będzie dobrowolne. Każdy będzie też mógł modyfikować lub usunąć z RDK dotyczące go informacje.


Pozostało jeszcze 77% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • szpiegomania(2019-08-13 18:58) Zgłoś naruszenie 10

    A adres i numer kochanki(a) także będzie wymagany na wypadek niemożności pilnego kontaktu dzielnicowego, CBA czy urzędu skarbowego?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane