« Powrót do artykułu

Żądanie usunięcia danych osobowych nie zawsze trzeba spełnić

Produkuję urządzenia grzewcze. Sprzedaję je m.in. w sklepie oraz za pośrednictwem internetu. Udzielam rocznej gwarancji. Dysponuję bazą klientów, a w związku z wejściem w życie RODO wysłałem im informację o przetwarzaniu ich danych osobowych. Jeden z byłych klientów zwrócił się z żądaniem usunięcia danych. Sprzedaż miała miejsce pół roku temu i była to transakcja jednorazowa. Jak powinienem postąpić z takim żądaniem?

Firmowe sieci: dane pod kluczem

żródło: Inne

Uzasadnieniem jest wykonywanie obowiązków prawnych ciążących na administratorze danych, a także zabezpieczenie na potrzeby obrony przed ewentualnymi roszczeniami ze strony klienta do czasu ich przedawnienia

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (3)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!