statystyki

Kontrola UZP potwierdziła: Były nieprawidłowości w przetargu GITD

autor: Sławomir Wikariak13.01.2016, 07:28; Aktualizacja: 13.01.2016, 08:50
pieniądze-finanse-budżet

UZP, który niedawno zakończył kontrolę tego przetargu, nie miał wątpliwości, że wymagania były nadmierneźródło: ShutterStock

Kontrola Urzędu Zamówień Publicznych potwierdziła nieprawidłowości w przetargu Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego, które przed miesiącami opisał DGP.

Reklama


Reklama


Chodzi o przetarg na realizację studium wykonalności i koncepcji budowy Krajowego Rejestru Elektronicznego Przedsiębiorców Transportu Drogowego. W marcu 2015 r. opisaliśmy nadzwyczaj wyśrubowane wymagania, które postawił GITD. Firmy, chcąc ubiegać się o to zamówienie, musiały w ciągu ostatnich trzech lat zrealizować co najmniej 15 projektów systemów informatycznych o wartości minimum 150 tys. zł oraz 15 projektów doradczych polegających na przygotowaniu wniosku o dofinansowanie na kwotę co najmniej 40 tys. zł. Po przesłaniu przez nas pytań zamawiający nieco ograniczył swe warunki, poprzestając na 10 projektach jednego i 10 drugiego typu.


Pozostało jeszcze 74% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 89,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama