statystyki

Trybunał Konstytucyjny zajmie się zakazem reklamy aptek

autor: Patryk Słowik26.11.2015, 07:37; Aktualizacja: 26.11.2015, 09:53
Apteczne ograniczenia

Apteczne ograniczeniaźródło: Dziennik Gazeta Prawna

Niemożność promowania się przez farmaceutów narusza wolność działalności gospodarczej – twierdzą przedsiębiorcy. TK rozstrzygnie, czy mają rację.

reklama


reklama


 „Zabroniona jest reklama aptek i punktów aptecznych oraz ich działalności. Nie stanowi reklamy informacja o lokalizacji i godzinach pracy apteki lub punktu aptecznego” – tak brzmi art. 94a ustawy – Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2008 r. nr 45, poz. 271 ze zm.), który od 2012 r. rozpala do czerwoności środowisko aptekarskie. Część farmaceutów uważa, że zakaz ten gwarantuje bezpieczeństwo pacjentom. Inni – że ogranicza konstytucyjne uprawnienia biznesu.


Pozostało jeszcze 87% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub wykup dostęp
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

reklama