statystyki

Prawnicy? Wszystko da się zareklamować

autor: Ewa Szadkowska19.06.2015, 08:37; Aktualizacja: 19.06.2015, 13:33
Plakaty i memy rozpowszechniane w ramach kampanii, które prowadzą Izba Adwokacka w Warszawie i stołeczna OIRP

Plakaty i memy rozpowszechniane w ramach kampanii, które prowadzą Izba Adwokacka w Warszawie i stołeczna OIRPźródło: Dziennik Gazeta Prawna

Nawet gdybyśmy mieli potraktować kampanię adwokatów jako prowokację zachęcającą do odbycia debaty społecznej na temat doradców prawnych, nadal nie jest to poziom humoru zarezerwowany dla polskiej palestry

Reklama


Reklama


MARKETING ADWOKATÓW I RADCÓW

Czy Wiesiek, Mariolka, Marian i Jolka przekonają Polaków, że warto korzystać z usług profesjonalnego prawnika? Innymi słowy, czy rozpoczęta w zeszłym tygodniu kampania marketingowa warszawskiej palestry, w ramach której w mediach społecznościowych pojawiły się dość odważne plakaty, może się okazać sukcesem?


Pozostało jeszcze 83% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 89,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama