statystyki

Prawnicy? Wszystko da się zareklamować

autor: Ewa Szadkowska19.06.2015, 08:37; Aktualizacja: 19.06.2015, 13:33
Plakaty i memy rozpowszechniane w ramach kampanii, które prowadzą Izba Adwokacka w Warszawie i stołeczna OIRP

Plakaty i memy rozpowszechniane w ramach kampanii, które prowadzą Izba Adwokacka w Warszawie i stołeczna OIRPźródło: Dziennik Gazeta Prawna

Nawet gdybyśmy mieli potraktować kampanię adwokatów jako prowokację zachęcającą do odbycia debaty społecznej na temat doradców prawnych, nadal nie jest to poziom humoru zarezerwowany dla polskiej palestry

MARKETING ADWOKATÓW I RADCÓW

Czy Wiesiek, Mariolka, Marian i Jolka przekonają Polaków, że warto korzystać z usług profesjonalnego prawnika? Innymi słowy, czy rozpoczęta w zeszłym tygodniu kampania marketingowa warszawskiej palestry, w ramach której w mediach społecznościowych pojawiły się dość odważne plakaty, może się okazać sukcesem?


Pozostało 83% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane