statystyki

Otwarte drzwi to nie reklama

29.08.2014, 07:04; Aktualizacja: 29.08.2014, 08:51

Funkcjonariusze celni, kontrolujący jeden z punktów gier uznali, że otwarte na oścież drzwi salonu, należy postrzegać jako niedozwoloną reklamę hazardu. Sąd miał jednak inne zdanie.

Reklama


R.W. był zatrudniony jako inspektor automatów o niskich wygranych w jednej ze spółek i w jej imieniu nadzorował salon, który mieścił się w warszawskim pawilonie. Drzwi do niego zawsze były otwarte, przez co osoby przechodzące obok mogły zobaczyć część sprzętu, który znajdował się w środku. Podczas jednej z rutynowych kontroli przykuło to uwagę funkcjonariuszy celnych, którzy zakwalifikowali takie działanie jako niedozwoloną reklamę. Funkcjonariusze poinformowali R.W. telefonicznie o stwierdzonych naruszeniach i zaproponowali przyjęcie mandatu w wysokości 2 tys. On jednak odmówił. R.W. zarzucono popełnienie wykroczenia skarbowego z art. 110 a par. 1 i 3 k.k.s w związku z art. 9 par. 3 k.k.s.


Pozostało jeszcze 76% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • wjw(2014-08-29 11:54) Zgłoś naruszenie 00

    "Pomysłowość" naszych urzędasów w coraz to głupszych pomysłach jest nie wyczerpana.
    Nie czytają przepisów bo mają problemy w czytaniu tekstu ze zrozumieniem.
    A jak już czytają - to między wierszami i wyczytują to czego tam nie ma.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama