statystyki

Adwokaci nie ucierpią na swoich publicznych kłótniach

autor: Emilia Świętochowska11.03.2014, 08:19; Aktualizacja: 11.03.2014, 15:39
Ryszard Sowiński, dr hab., profesor WSB w Poznaniu, pracownik naukowy WPiA UAM, doradca kancelarii prawnych w zakresie marketingu i strategii rozwoju, wspólnik w "Naveo Sowiński i Sęk" - firmie specjalizującej się w doradztwie biznesowym dla prawników.

Ryszard Sowiński, dr hab., profesor WSB w Poznaniu, pracownik naukowy WPiA UAM, doradca kancelarii prawnych w zakresie marketingu i strategii rozwoju, wspólnik w "Naveo Sowiński i Sęk" - firmie specjalizującej się w doradztwie biznesowym dla prawników.źródło: Materiały Prasowe

Nie sądzę, aby publiczna dyskusja szkodziła adwokaturze w oczach jej klientów – przekonuje prof. Ryszard Sowiński, ekspert w zakresie marketingu usług prawnych

Reklama


Emilia Świętochowska: Na stronach Prawnika.pl pojawiło się ostatnio kilka ostrych polemik członków palestry, które dobitnie uwidoczniły istniejące wśród nich podziały oraz rozbieżne wizje funkcjonowania samorządu. Czy tego rodzaju publiczne roztrząsanie wewnętrznych problemów jest dla adwokatury korzystne z czysto wizerunkowego punktu widzenia?


Pozostało jeszcze 90% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • adwokat(2014-03-11 10:25) Zgłoś naruszenie 00

    "minimalne standardy"? przy tak niskich oczekiwaniach, cóż wartościowego młodzi adwokaci mogliby zaoferować klientom? minimalną wiedzę?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama