Wikariak: Cenzura w imię etyki

autor: Sławomir Wikariak20.12.2016, 07:29; Aktualizacja: 20.12.2016, 09:45
Jakiś czas temu na stronie internetowej Wyższego Sądu Dyscyplinarnego Adwokatury przeczytałem wyrok dotyczący powszechnej praktyki wykupowania przez adwokatów reklam Google AdWords.

Jakiś czas temu na stronie internetowej Wyższego Sądu Dyscyplinarnego Adwokatury przeczytałem wyrok dotyczący powszechnej praktyki wykupowania przez adwokatów reklam Google AdWords.źródło: DGP
autor zdjęcia: Wojtek Gorski

Mam nawyk robienia kopii stron w internecie, które z jakichś względów wydają mi się interesujące. Zbyt często zdarzało się bowiem, że z witryn ministerstw czy instytucji znikały informacje, do których chciałem wrócić.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • ano(2016-12-22 08:53) Zgłoś naruszenie 02

    Pan redaktor nie miałby dysonansu poznawczego gdyby Polska była krajem suwerennym - i tu leży problem.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane