« Powrót do artykułu

Przedstawiciele handlowi mają prawo do odszkodowania i świadczenia

TEZA: Jeżeli świadczenie wyrównawcze z tytułu pozyskania klientów przez przedstawiciela handlowego działającego na własny rachunek należne przy rozwiązaniu umowy agencyjnej nie pokrywa całości szkody, ma on prawo do odszkodowania uzupełniającego, o ile nie prowadzi to do podwójnej rekompensaty z tytułu utraty prowizji.

biznes, praca, rozmowa

żródło: ShutterStock

Przyznanie świadczenia wyrównawczego nie uniemożliwia przedstawicielowi handlowemu dochodzenia odszkodowania

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!