« Powrót do artykułu

Ustawodawca napadł na banki. Nie są w stanie rozpatrzeć reklamacji

Reklamację klienta bankowcy muszą rozpatrzeć maksymalnie w 60 dni. Sęk w tym, że aby to zrobić, często proszą o opinię zewnętrzne firmy, a te tak krótkich terminów na odpowiedź nie mają.

Tomasz Młynarski radca prawny w biurze rzecznika finansowego

żródło: Dziennik Gazeta Prawna

Tomasz Młynarski radca prawny w biurze rzecznika finansowego

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (4)

  • StAAbrA(2015-10-20 15:20) Zgłoś naruszenie 10

    Jeśli banki przestaną kraść , to znikną "reklamacje" .
    Dowody ? - u złodziei w Millennium lub Raiffeisem - Polbank . U innych bankowych złodziei też .
    Albo w tzw. sądach , prokuraturze , u premierów i prezydentów wszelakiej mafijnej maści , a także po urzędach i zafajdanych instytucjach .
    W tym - u elementu , ksywka GIODO .

    Odpowiedz
  • Genio(2015-10-20 15:43) Zgłoś naruszenie 10

    Dobry bat na opieszałość banków. Jak klient zalega z ratą itp. to bank wie jak wyegzekwować należność, obłożyć odsetkami itp.. Zasada wzajemności wreszcie zadziała.

    Odpowiedz
  • przemom(2015-10-20 16:03) Zgłoś naruszenie 10

    A dlaczego inne firmy mają na rozpatrzenia reklamacji 14 dni? Mamy ***** jakąś równość wobec prawa?

    Odpowiedz
  • Michał(2015-10-20 10:00) Zgłoś naruszenie 10

    Przykład z saldem bzdurny, bo takie coś można sprawdzić od ręki w systemie samego banku. Sankcja bardzo dobra, chroniąca klientów przed rozwlekłością postępowania bankowców.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!