« Powrót do artykułu

Streaming ze sklepu stacjonarnego musi być zgodny z RODO

Prowadzenie relacji wideo na stronie internetowej wymaga umieszczenia informacji dla klientów w odpowiednim miejscu. Wówczas już samo wejście można traktować jako zgodę na rejestrację wizerunku.

komputer, haker, internet

żródło: ShutterStock

Wielu drobnych przedsiębiorców prowadzi na witrynie internetowej lub na różnych portalach społecznościowych relacje na żywo ze swoich sklepów z użyciem kamer wideo (streaming). Jedni robią to okazjonalnie, inni stale.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (2)

  • a kto mówi o wykorzystaniu(2019-05-26 10:45) Zgłoś naruszenie 00

    To tylko ulotna relacja...Jak tak dalej pójdzie to wejście do sklepu będzie podpadało pod RODO albo chodzenie po ulicy bo upubliczniasz swój wizerunek. To co trzeba chodzić z zakrytym łbem?

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!