« Powrót do artykułu

Po wejściu RODO niezbędne będą zmiany w działaniach marketingowych z wykorzystaniem danych osobowych

Rozporządzenie RODO, które zacznie być stosowane 25 maja br., wprowadza wiele istotnych zmian w zakresie przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych, reklamowych oraz PR-owych. Aby zapewnić, że działania te będą po 25 maja 2018 r. zgodne z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, nie trzeba całkowicie zmieniać dotychczasowego sposobu przetwarzania danych. Konieczne okaże się jednak przeanalizowanie czynności, których dokonuje w ich ramach administrator, oraz dostosowanie się do nowych lub rozbudowanych obowiązków wynikających z przepisów RODO.

RODO

żródło: ShutterStock

Przeważająca większość czynności przetwarzania danych na potrzeby komunikacji marketingowej odbywa się na podstawie uprzednio wyrażonej zgody osoby, której dane dotyczą.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (2)

  • Biurwa(2018-05-25 07:38) Zgłoś naruszenie 20

    Ta cała dyrektywa to bełkot pijanego urzędnika. Napisane takim językiem że nikt się w tym nie połapie. Chodzi wyłącznie o nękanie niektórych firm. Uciążliwe reklamy jak były tak i będą dalej. Za to się weźcie a nie utrudniacie życie normalnym przedsiębiorcom.

    Odpowiedz
  • Burbino(2018-04-26 09:07) Zgłoś naruszenie 20

    Po co całe rodo jak nękanie reklamami nie wymaga zgody? Niby ochrona, a tu każdy może mieć i przetwarzać,czyli cel jest jasny, nie ochrona danych .

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!