Sponsorzy na spalonym. Czy dzięki TSUE czeka nas rewolucja na rynku medialnym?

autor: Patryk Słowik13.10.2015, 07:33; Aktualizacja: 13.10.2015, 08:45
Przedsiębiorstwa sponsorują audycje telewizyjne w celu upowszechnienia swojej nazwy lub znaku towarowego albo w celu poprawy wizerunku w opinii publicznej

Przedsiębiorstwa sponsorują audycje telewizyjne w celu upowszechnienia swojej nazwy lub znaku towarowego albo w celu poprawy wizerunku w opinii publicznejźródło: ShutterStock

Jeżeli Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej podzieli opinię rzecznika generalnego, może nas czekać rewolucja na rynku medialnym. Chodzi o zrównanie informacji o sponsorowaniu audycji z reklamą.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane