statystyki

Linie lotnicze zapłacą pasażerom za usterki

autor: Małgorzata Kryszkiewicz31.08.2015, 11:08
Linie lotnicze zapłacą pasażerom za usterki

Linie lotnicze zapłacą pasażerom za usterkiźródło: ShutterStock

Rozwiązanie problemu technicznego w samolocie nie może być uznane za nadzwyczajną okoliczność. Jest to typowy element normalnego wykonywania działalności przewoźnika lotniczego

TEZA Sytuacja wycieku może zdarzyć się w każdym pojeździe mechanicznym i nie jest to postrzegane jako zdarzenie nadzwyczajne. Nie ma powodów, aby w inny sposób kwalifikować wyciek w samolocie.


Pozostało 93% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane