Niezdrowa żywność poza telewizją, ale i bez rozporządzenia

autor: Patryk Słowik29.07.2015, 07:39; Aktualizacja: 29.07.2015, 11:05
dziecko jedzenie wybór

Urzędnicy deklarują, że dopóki biznes będzie sam pilnował tego, aby między audycjami dla dzieci nie epatowano reklamami chipsów czy słodzonych gazowanych napojów, wykaz nie zostanie przedsiębiorcom narzuconyźródło: ShutterStock

Ministerstwa kultury i zdrowia po uzgodnieniach międzyresortowych wycofały się z propozycji określenia listy produktów, których reklamowanie pomiędzy audycjami dla dzieci będzie zakazane.

Chodzi o projekt nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji. Resort kultury proponuje, aby przekazy handlowe dotyczące środków spożywczych zawierających przynajmniej jeden składnik, którego spożycie w nadmiernych ilościach w codziennej diecie jest niewskazane, nie mogły być umieszczane przed programami, które ze względu na porę emisji i treść są adresowane głównie do dzieci do lat 12.


Pozostało 80% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane