statystyki

Prawnicy? Wszystko da się zareklamować

autor: Ewa Szadkowska19.06.2015, 00:00; Aktualizacja: 19.06.2015, 10:18
Dima Słupczyński, head of design w agencji reklamowej Change

Dima Słupczyński, head of design w agencji reklamowej Changeźródło: Dziennik Gazeta Prawna

Nawet gdybyśmy mieli potraktować kampanię adwokatów jako prowokację zachęcającą do odbycia debaty społecznej na temat doradców prawnych, nadal nie jest to poziom humoru zarezerwowany dla polskiej palestry - mówi Dima Słupczyński, head of design w agencji reklamowej Change.

Ewa Szadkowska: Czy Wiesiek, Mariolka, Marian i Jolka przekonają Polaków, że warto korzystać z usług profesjonalnego prawnika? Innymi słowy, czy rozpoczęta w zeszłym tygodniu kampania marketingowa warszawskiej palestry, w ramach której w mediach społecznościowych pojawiły się dość odważne plakaty, może się okazać sukcesem?


Pozostało 92% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (2)

  • Wiesiek(2015-06-19 11:45) Zgłoś naruszenie 00

    Po prostu zbojkotujemy adwokatów do reszty, z których i tak praktycznie nikt nie chce korzystać. Ten atak na pozostałych prawników pod wizerunkiem Wieśka, Cześka i Marylki pokazuje Polakom kogo nie wybierać w obsłudze prawnej.
    Wybierać radców i innych prawników niezrzeszonych w korporacji.

    Odpowiedz
  • głowadizajnu(2015-06-21 14:11) Zgłoś naruszenie 00

    obrażanie ludzi? czy ten pan wie o czym w ogóle mówi? Tak własnie wygląda społeczeństwo panie "głowo dizajnu". Porad udziela znajomy mietek, bo jego papugia kiedyś mu tak powiedziała...kampania, jakkolwiek osobliwa to z pomysłem i na pewno nikogo nie obraża. No chyba, że pana :głowę dizajnu: bo to nie on wziął kasę

    a cebulaki niech się nie oburzaja bo tak własnie jest, świadomość prawna jest żenujaco niska. Z drugiej strony tak niska jak zarobki, które nie wystarczają na fachową pomoc

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane