statystyki

Adwokaci dosłownie i między wierszami

12.06.2015, 09:53; Aktualizacja: 12.06.2015, 11:22
Kampania wizerunkowa ORA Warszawa

Kampania wizerunkowa ORA Warszawaźródło: Materiały Prasowe

No to mamy w stolicy potyczkę na kampanie wizerunkowe samorządów prawniczych. Po radcach, którzy właśnie rozpoczęli drugi etap swojej akcji, za intensywny marketing zabrali się warszawscy adwokaci. I tuż przed niedzielnym zgromadzeniem izby odpalili kampanię pod hasłem „Adwokat – nikt nie zrobi tego lepiej”.

Kampania wizerunkowa ORA Warszawa

Kampania wizerunkowa ORA Warszawa

źródło: Materiały Prasowe

W siedzibach sądów, prokuratur oraz wybranych urzędów pojawią się plakaty informujące o profesjonalizmie i cechach wyróżniających osoby będące adwokatami. Ponadto na portalach i w mediach społecznościowych zamieszczone zostaną, w przystępnej i interesującej szacie graficznej, informacje wskazujące na różnice pomiędzy adwokatami a doradcami prawnymi – mówi Michał Fertak, adwokat i zarazem rzecznik prasowy stołecznej ORA.


Pozostało 29% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane