Trybunał UE: Etykiety produktów nie powinny wprowadzać w błąd

04.06.2015, 17:47; Aktualizacja: 04.06.2015, 17:51
Firmie Teekanne, za pomocą oznaczeń na opakowaniu wprowadza konsumenta w błąd co do składu herbaty

Firmie Teekanne, za pomocą oznaczeń na opakowaniu wprowadza konsumenta w błąd co do składu herbatyźródło: ShutterStock

Tym samym unijny trybunał w Luksemburgu sprzeciwił się nieuczciwej reklamie i wprowadzających w błąd etykietach. Sprawa dotyczyła herbaty owocowej Teekanne „Felix malinowo-waniliowa przygoda”.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:PAP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • konsument(2015-06-05 08:51) Zgłoś naruszenie 01

    A można reklamować Delmę z masłem o smaku wiejskiego masełka gdzie masła jest 0.5%? Albo wiadro kompotu z porzeczki zrobione z jednej porzeczki? Można! Bo składniki zawiera i w błąd już nie wprowadza. UE może spać spokojnie...

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane