Koniec z metkowaniem produktów

autor: Natalia Ryńska25.05.2015, 07:00; Aktualizacja: 25.05.2015, 09:21
Twórca projektu wymaga by sposób przedstawienia ceny był jednoznaczny

Twórca projektu wymaga by sposób przedstawienia ceny był jednoznacznyźródło: ShutterStock

Od stycznia 2016 roku zmieni się sposób informowania o wartości danego towaru lub usługi. Mimo liberalizacji przepisów cena musi być znana by konsumenci w szybki i łatwy sposób mogli dokonać porównania.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (3)

  • StAAbrA(2015-05-25 12:55) Zgłoś naruszenie 00

    Ale co tych milionów metkownic - do metkowania , i tych milionów drzew - na te metki nasprzedawali ,
    to ich .

    Odpowiedz
  • konsumentka(2015-05-25 20:03) Zgłoś naruszenie 00

    Noooo, to już widzę jak ta dowolność zaowocuje działaniem na niekorzyść klienta. To jest jakieś chore.
    Cena winna być na KAZDYM produkcie, a nie gdzieś w katalogu, na półce, czy na afiszu!!!

    Odpowiedz
  • konsumentka(2015-05-25 20:08) Zgłoś naruszenie 00

    Noooo, to już widzę jak ta dowolność zaowocuje działaniem na niekorzyść klienta.
    Cena winna być na KAZDYM produkcie, a nie gdzieś w katalogu, na półce, czy na afiszu!!!

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane