statystyki

Produkty oferowane pod marką własną skontrolowane

20.01.2012, 11:36; Aktualizacja: 20.01.2012, 12:06
Inspekcja Handlowa skontrolowała produkty żywnościowe oferowane przez sieci handlowe pod własną marką. Wyniki kontroli wskazują, że jakość tych produktów poprawia się.

Produkty oferowane pod własną marką sieci handlowych są to towary produkowane na zamówienie konkretnej sieci. W przeciwieństwie do produktów konkretnych producentów, marki własne odnotowały 18 proc. wzrost sprzedaży. Dlatego Inspekcja Handlowa na zlecenie UOKiK regularnie kontroluje jakość oraz oznakowanie tych towarów – w 2011 roku przeprowadzona została już piąta kontrola.


Pozostało 81% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane