Raport UOKiK: firmy nie podają klientom cen swoich usług w cennikach

autor: Małgorzata Kryszkiewicz02.08.2011, 03:00; Aktualizacja: 02.08.2011, 09:08

Brak cenników i wywieszek cenowych oraz sprzedaż niewłaściwie oznakowanych produktów to główne grzechy firm świadczących usługi dla konsumentów. Taki wniosek płynie z opublikowanego dziś raportu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na temat legalności i rzetelności przedsiębiorców. Powstał on w wyniku kontroli przeprowadzonej przez Inspekcję Handlową.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (2)

  • Yoda(2011-08-02 07:59) Zgłoś naruszenie 00

    TYlko karać przedsiębiorców i "chronić" klientów.
    A kto ochroni przedsiębiorców przed klientami-pieniaczami ???

    Odpowiedz
  • wjw(2011-08-02 09:50) Zgłoś naruszenie 00

    A jak już łaskawie podają to netto. A niektórzy brutto maleńką czcionką obok netto.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane