Reklama nie zobowiązuje do zawarcia umowy

autor: Małgorzata Kryszkiewicz08.04.2011, 03:00; Aktualizacja: 08.04.2011, 08:20

Informacje handlowe w reklamach lub ogłoszeniach nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Sprzedawca lub producent reklamowanego towaru nie ma więc obowiązku sprzedać go po cenie podanej w spocie

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane