PKP zapłaci pasażerom odszkodowania za opóźnienia pociągów

autor: Adam Makosz16.12.2010, 03:00; Aktualizacja: 16.12.2010, 15:23

Podróżni nie mogą od razu liczyć na odszkodowanie za opóźnienie pociągu. Ekwiwalent przysługuje, gdy przewoźnik naraził podróżującego na wydatki. Od 2011 roku za ponaddwugodzinne opóźnienie będzie zwrot połowy ceny biletu.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (4)

  • Irion(2010-12-17 20:31) Zgłoś naruszenie 00

    Jakoś mało piszą o rzeczywistych opóźnieniach pociągów. Dzisiaj (piątek) południowy pociąg z Berlina miał w Poznaniu chyba ze 200 minut w plecy. Całe szczęście, ze o 15:25 odjeżdżał pociąg z Poznania do Warszawy, który zabrał oczekujących na berliński. Chyba chcą tanio sprzedać nasze koleje Niemcom i dlatego już olali wszystko. Za Kaczyńskiego tak nie było.

    Odpowiedz
  • LEGIA(2010-12-16 15:25) Zgłoś naruszenie 00

    Wprowadzanie w błąd pasażerów to naruszenie praw konsumentów!!! Qma pan panie mini_strze? Ten reche reche kto reche reche ostatni...

    Odpowiedz
  • Gość2(2010-12-16 12:52) Zgłoś naruszenie 00

    Jedyne rozwiązanie to wziąć się za zarządzających tą firmą. Prokuratorzy do pracy!!!

    Odpowiedz
  • Gość(2010-12-16 10:15) Zgłoś naruszenie 00

    W artykule mowa tylko o pociągach dalekobieżnych i niezdążeniem na drugi pociąg. A co z ludźmi, którzy jeżdżą kolejami podmiejskimi i spóźniają się do pracy po 30, 60 minut? Grubo tłumaczą się swoim pracodawcom, zaczynają jeździć coraz wcześniejszymi pociągami, żeby na pewno być na czas. Nasz stracony czas nic nie kosztuje?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane