Jak firma ma walczyć z hejtem w internecie

autor: Julia Major, Krzysztof Berger07.01.2019, 18:38; Aktualizacja: 08.01.2019, 15:08
Pierwszą reakcją przedsiębiorcy czy innej osoby dotkniętej hejtem internetowym powinny być działania zmierzające do zablokowania dostępu do treści godzących w ich prawa.

Pierwszą reakcją przedsiębiorcy czy innej osoby dotkniętej hejtem internetowym powinny być działania zmierzające do zablokowania dostępu do treści godzących w ich prawa.źródło: ShutterStock

Przedsiębiorcy nierzadko stają się obiektem ataków hejterskich. W takiej sytuacji zwykle stawiają sobie pytanie: jak podjąć walkę z hejtem, aby była skuteczna? W przypadku przedsiębiorców niezwłoczna reakcja na tego typu działania ma szczególnie istotne znaczenie z uwagi na to, że hejt może negatywnie wpłynąć na renomę, markę, pozycję na rynku, a także budowane latami zaufanie klientów i kontrahentów.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane