statystyki

Niezarejestrowany znak towarowy też można obronić

autor: Magdalena Kaleta19.05.2014, 08:52; Aktualizacja: 19.05.2014, 08:59
Symbol znaku towarowego

Symbol znaku towarowegoźródło: ShutterStock

Przedsiębiorca, którego symbol został wykorzystany przez konkurenta w jego metodach promocji i reklamy, ma możliwości dochodzenia swoich praw

Wpisujemy w jednej z popularnych wyszukiwarek internetowych nazwę naszego przedsiębiorstwa (nasz zarejestrowany znak towarowy). Okazuje się, że wśród wyników (reklamowych czy sponsorowanych) pojawia się nazwa i strona internetowa naszego największego konkurenta (który w szczególności nie oferuje naszych towarów czy usług). Takie sytuacje wciąż nie należą do rzadkich. Czy można im przeciwdziałać?


Pozostało jeszcze 90% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Polecane