statystyki

Płonący młot, dilerzy i raperzy, czyli reklama usług prawniczych po amerykańsku

autor: Emilia Świętochowska14.05.2014, 08:13; Aktualizacja: 18.05.2014, 23:24

Brak surowych zakazów etycznych w zakresie promocji napędza marketingową inwencję amerykańskich prawników. Umieszczony w oknie billboard z naturalnych rozmiarów sylwetką adwokata czy spot z wdzięcznymi za pomoc złodziejami i prostytutkami to tylko namiastka ich kreatywności.

Reklama


Każdy, kto kiedykolwiek miał do czynienia z telewizją amerykańską w godzinach nocnych i wczesnym rankiem zapewne wie, że twarze najbardziej nachalnych i drażniących spotów emitowanych w regionalnych kanałach zwykle należą do prawników. Prym wiodą w nich zwłaszcza specjaliści od spraw o odszkodowania za wypadki drogowe i błędy w sztuce lekarskiej oraz zadośćuczynienie za utratę zdrowia. „Zostałeś skrzywdzony? Nie mogę wyrwać serc tym, którzy cię skrzywdzili! Nie mogę wręczyć ci ich ściętych głów! Ale mogę ich dopaść i wyrównać porachunki!” – wydziera się na cały głos, grożąc do kamery pięścią Jim „The Hammer” Shapiro, prawnik z Rochester, w kultowej wśród internautów reklamówce z lat 90.


Pozostało jeszcze 83% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama