statystyki

Klient musi mieć szansę sprawdzić towar

autor: Małgorzata Kryszkiewicz30.03.2014, 10:42; Aktualizacja: 31.03.2014, 11:04
Marzena Pytlarz / fot. Roman Koszowski

Marzena Pytlarz / fot. Roman Koszowskiźródło: Materiały Prasowe

Sprzedający nie może zastrzec w regulaminie, że reklamacje uwzględniane są wyłącznie z powodu wady ukrytej produktu, powstałej z winy producenta w rzeczy niezużytej - orzekł Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Reklama


TEZA

Nawet gdyby reklamacja nie została uwzględniona, przedsiębiorca nie może odmówić konsumentowi prawa do jej złożenia, a nawet stwarzać wrażenia, że prawo to klientowi nie przysługuje.

STAN FAKTYCZNY


Pozostało jeszcze 92% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama