Które kancelarie utrzymają wzrosty i rozwiną swe usługi? Które przetrwają, a które w ogóle znikną? Dowiemy się już niebawem. Bo kryzys nie omija także rynku usług prawnych. Jedni tną wydatki i koszty, drudzy wręcz przeciwnie – inwestują w PR, pozycjonowanie witryn i wizerunek w sieci.

Czas pokaże, kto ma rację. Jedno jest pewne. Staroświeckie podejście, że najlepszą reklamą jest zadowolony klient, zaczyna przegrywać w starciu z rzeczywistością. PR-owcy mówią wprost: „Wiara, że klient przyjdzie sam do kancelarii, staje się powoli wiarą w cud.

Nawet do najbardziej konserwatywnych prawników dociera prawda o tym, że jak czegoś nie ma w mediach i internecie, to nie ma tego w ogóle”.

To jest tylko część artykułu, zobacz pełną treść w e-wydaniu Dziennika Gazety Prawnej:

Prawnicy muszą pokochać sieć. Wyboru nie ma

W pełnej wersji artykułu znajdziesz odpowiedzi na WSZYSTKIE pytania.

- Czy bez inwestycji we własny wizerunek w sieci kancelarie mają szanse przetrwać na obecnym rynku?
- Czy kancelarie powinny mieć własne strony?
- Czym jest e-marketing prawniczy?
- Czy kancelarie potrzebują specjalistów od PR?