Komentarz redakcji: Kosztowne reformy

autor: Daria Stojak17.03.2010, 03:00

Ustawodawca nie chroni konsumentów w starciu z firmami energetycznymi. Składane przez nich reklamacje, wnioski o wypłatę bonifikaty czy odszkodowań za przerwy w dostarczaniu energii mogą być pozostawione bez odpowiedzi.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (3)

  • n(2010-03-17 12:54) Zgłoś naruszenie 00

    Ja zmiany dostawcy energii nie planuje.

    Odpowiedz
  • n(2010-03-17 13:08) Zgłoś naruszenie 00

    Nad wszystkim czuwa URE (Urzad Regulacji Energetyki).

    Odpowiedz
  • n(2010-03-17 13:19) Zgłoś naruszenie 00

    Jesli sa nieprzewidziane sytuacje pogodowe to nie jest wina firm tylko maszyn takich jak samochody, samoloty, koparki i inne urzadzenia mechaniczne ktore przyczyniaja sie do globalnego ocieplenia. Zjawisk atmosferycznych nie da sie przewidziec zwlaszcza tych negatywnych.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane