« Powrót do artykułu

Turysta mógłby zrezygnować z wycieczki i odzyskać pieniądze, gdyby biuro poinformowało go wcześniej o zmianach

Wymarzony urlop kończy się noclegiem w innym hotelu, koniecznością „dochodzenia” na posiłki i zszarganymi nerwami? Niestety zdarza się, że na skutek „bliżej niewyjaśnionych okoliczności” turyści zamiast „raju na ziemi” muszą zmierzyć się z nieoczekiwanym obrotem zdarzeń.

Wakacje, podróże, turystyka

żródło: ShutterStock

Niestety biura podróży nie informują swoich klientów o zmianach licząc na uniknięcie konsekwencji lub ich zmniejszenie

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!