« Powrót do artykułu

Operator komórkowy może odpowiadać za nieuczciwe praktyki swoich sprzedawców

Odpowiedzialności za nieuczciwe praktyki rynkowe stosowane w prowadzonej przez inne podmioty sieci sprzedaży można dochodzić od samego przedsiębiorcy. Trzeba jednak w tym celu dokładnie ustalić zakres i podstawę prawną takiej odpowiedzialności – podkreślił Sąd Najwyższy.

telefon, dzwonienie

żródło: ShutterStock

– Negowanie odpowiedzialności operatora sieci telekomunikacyjnej za działania wbrew interesom konsumenta nie jest prawidłowe, gdyż przerzuca całą odpowiedzialność za takie praktyki na przedsiębiorców uczestniczących w sieci dystrybucji – powiedziała sędzia Halina Kiryło

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!