« Powrót do artykułu

Awaria systemu Poczty Polskiej a wysyłanie pism procesowych [ANALIZA]

22 listopada 2019 r. w związku z awarią systemu informatycznego Poczty Polskiej (operatora wyznaczonego) wystąpiły utrudnienia w nadawaniu przesyłek poleconych. Było to wyzwanie dla stron i ich profesjonalnych pełnomocników, którzy musieli tego dnia dokonać terminowych czynności procesowych (np. wnieść środek zaskarżenia).

List. Listy. Koperta. Koperty. Przesyłki

żródło: ShutterStock

List. Listy. Koperta. Koperty. Przesyłki

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • adm(2019-11-26 08:08) Zgłoś naruszenie 00

    Co ma robić administracja wspólnoty z właścicielami lokali, którzy są ujawnieni w księgach wieczystych, ale nie mieszkają tylko lokal wynajęli? Właściciele nie nawiązują kontaktu z administracją, nie składają oświadczeń RODO, nie ma z nimi w ogóle kontaktu. Jest podejrzenie, że nastąpiła fikcyjna sprzedaż mieszkania w celu ukrycia majątku przed komornikiem.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!