Reklama

Reklama

Jak hotele odpowiadają za rzeczy pozostawione przez gości

Subscribe Youtube image Subskrybuj nas na Youtube
Artykuły 846-852 KC opisują odpowiedzialność, prawo zastawu i przedawnienie roszczeń utrzymujących hotele i podobne zakłady. Zgodnie z przepisami właściciel hotelu jest odpowiedzialny za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez gościa, jeżeli szkoda nie wynikła z powodu właściwości przedmiotu, siły wyższej lub z winy gościa. Jako rzecz wniesionąrozumiemy przedmiot, który podczas wyziyt gościa w hotelu znalazł się tam razem z nim i zostałpowierzony utrzymującemu zarobkowo hotel w miejscu przez niego wskazanym, lub przeznaczonym do tego celu.
Artykuły 846-852 KC opisują odpowiedzialność, prawo zastawu i przedawnienie roszczeń utrzymujących hotele i podobne zakłady. Zgodnie z przepisami właściciel hotelu jest odpowiedzialny za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez gościa, jeżeli szkoda nie wynikła z powodu właściwości przedmiotu, siły wyższej lub z winy gościa. Jako rzecz wniesionąrozumiemy przedmiot, który podczas wyziyt gościa w hotelu znalazł się tam razem z nim i zostałpowierzony utrzymującemu zarobkowo hotel w miejscu przez niego wskazanym, lub przeznaczonym do tego celu. / ShutterStock
Jak hotele odpowiadają za rzeczy pozostawione przez gości? Artykuły 846-852 Kodeksu cywilnego opisują Odpowiedzialność, prawo zastawu i przedawnienie roszczeń utrzymujących hotele i podobne zakłady.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Mateusz Albin

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej