Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Jak hotele odpowiadają za rzeczy pozostawione przez gości

Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Artykuły 846-852 KC opisują odpowiedzialność, prawo zastawu i przedawnienie roszczeń utrzymujących hotele i podobne zakłady. Zgodnie z przepisami właściciel hotelu jest odpowiedzialny za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez gościa, jeżeli szkoda nie wynikła z powodu właściwości przedmiotu, siły wyższej lub z winy gościa. Jako rzecz wniesionąrozumiemy przedmiot, który podczas wyziyt gościa w hotelu znalazł się tam razem z nim i zostałpowierzony utrzymującemu zarobkowo hotel w miejscu przez niego wskazanym, lub przeznaczonym do tego celu.
Artykuły 846-852 KC opisują odpowiedzialność, prawo zastawu i przedawnienie roszczeń utrzymujących hotele i podobne zakłady. Zgodnie z przepisami właściciel hotelu jest odpowiedzialny za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez gościa, jeżeli szkoda nie wynikła z powodu właściwości przedmiotu, siły wyższej lub z winy gościa. Jako rzecz wniesionąrozumiemy przedmiot, który podczas wyziyt gościa w hotelu znalazł się tam razem z nim i zostałpowierzony utrzymującemu zarobkowo hotel w miejscu przez niego wskazanym, lub przeznaczonym do tego celu. / ShutterStock

Powiązane

Reklama

Komentarze(0)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    Reklama
    Reklama

    Zobacz więcej