Turysta mógłby zrezygnować z wycieczki i odzyskać pieniądze, gdyby biuro poinformowało go wcześniej o zmianach

autor: Natalia Ryńska20.08.2016, 08:00; Aktualizacja: 20.08.2016, 16:41
Niestety biura podróży nie informują swoich klientów o zmianach licząc na uniknięcie konsekwencji lub ich zmniejszenie

Niestety biura podróży nie informują swoich klientów o zmianach licząc na uniknięcie konsekwencji lub ich zmniejszenieźródło: ShutterStock

Wymarzony urlop kończy się noclegiem w innym hotelu, koniecznością „dochodzenia” na posiłki i zszarganymi nerwami? Niestety zdarza się, że na skutek „bliżej niewyjaśnionych okoliczności” turyści zamiast „raju na ziemi” muszą zmierzyć się z nieoczekiwanym obrotem zdarzeń.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane