Brak faktury nie usprawiedliwia braku zapłaty

autor: Małgorzata Kryszkiewicz03.06.2015, 07:27; Aktualizacja: 03.06.2015, 10:38
Odnosząc się do braku potwierdzenia wykonania usługi przez spółkę, sąd przypomniał, że umowa łącząca strony nie przewidywała takiego wymogu

Odnosząc się do braku potwierdzenia wykonania usługi przez spółkę, sąd przypomniał, że umowa łącząca strony nie przewidywała takiego wymoguźródło: ShutterStock

Jeżeli strony łączy umowa, powinny się one wykazać lojalnością wobec siebie. Dlatego jeżeli jedna z nich nie otrzymuje od drugiej faktur, powinna o tym poinformować. Taki wniosek płynie z wyroku Sądu Okręgowego w Łodzi.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane